PANICA scoate oamenii la cumparaturi, in Europa. DE CE se tem oamenii si care sunt cele mai CAUTATE...

In intreaga lume, magazinele se pregatesc deja pentru un al doilea val al cumparaturilor de panica.

"Prima noastra prioritate este sa ne pastram asociatii in siguranta. A doua prioritate este sa pastram lantul de aprovizionare in miscare si sa avem stocuri. Al treilea obiectiv este sa incercam sa-i ajutam pe altii si sa tinem magazinele noastre deschise, iar firma sa aiba flux de numerar. Am luat decizia de a-i sprijini pe cei care inchiriaza spatii in magazinele noastre, dar si sa marim numarul de angajati", a afirmat Doug McMillon, director general al unui lant de magazine din retail.

In Statele Unite, unde este asteptat deja al treilea val de umplut camarile, inca nu se stie daca oamenii vor da iama in rafturile cu hirtie igienica sau servetele dezinfectante.

Lipsa de predictibilitate a evolutiei pandemiei ii alarmeaza deopotriva pe retaileri si pe clienti. Cei din urma cauta congelatoare in care sa poata stoca produse pentru iarna. La nord, in Canada, deja au aparut stiri despre lipsa hartiei igienice la o importanta retea de magazine din Montreal.

In cea mai puternica economie a Europei, Germania, oamenii au inceput din nou sa se asigure cu provizii.

Odata cu restrictiile impuse restaurantelor, a devenit obligatoriu sa se gateasca acasa, ceea ce inrautateste problema aprovizionarii cu produse alimentare a magazinelor. La mare cautare acum, ca si in martie, este hartia igienica.

Germanii chiar au acces la un site care ii ajuta sa-si calculeze singuri necesarul pentru acest produs, asta pentru a evita stocurile exagerate. Astfel, un stoc de 10 role, cu 2 vizite la toaleta zilnic, asigura o autonomie de 63 de zile, mult peste durata estimata a carantinei. Concluzie: sunt suficiente proviziile!

Comments