Prefectura Capitalei, mutata intr-un nou sediu, din 16 noiembrie - Ce servicii NU vor functiona pent...

Prefectura Capitalei functioneaza de miercuri, 16 noiembrie, in fostul sediu al ambasadei Statelor Unite ale Americii la Bucuresti, pe Strada Batistei 13, in Casa Nicolae Filipescu.

Biroul Apostila si Registratura vor functiona in aceeasi cladire. Insa, mutarea sediului Prefecturii va afecta activitatea apostilei, primirea si eliberarea acesteia nefiind disponibila miercuri, 16 noiembrie, pentru ca este necesara mutarea aparaturii electronice. In acelasi timp, numerele de telefon, adresele de e-mail, site-ul Prefecturii si programul acesteia nu sufera schimbari.

,,Incepand de miercuri, 16 noiembrie 2022, Institutia Prefectului - Municipiul Bucuresti se muta si isi va desfasura activitatea in noul sediu din strada Batistei, numarul 13, sector 2, Bucuresti (Casa Nicolae Filipescu, fosta cladire a Ambasadei SUA la Bucuresti).

Mentionam ca, miercuri, 16 noiembrie 2022, activitatea de primire si de eliberare a apostilei NU va functiona, fiind necesara relocarea aparaturii IT. Persoanele interesate de eliberarea apostilei sunt rugate sa se adreseze Institutiei Prefectului - Municipiul Bucuresti incepand de joi, 17 noiembrie 2022, dupa ora 09.00.

Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente create cetatenilor si ii asteptam la noul sediul al Prefecturii Capitalei, din strada Batistei, numarul 13, sector 2, Bucuresti.

Precizam ca Registratura si Biroul Apostila din cadrul Institutiei Prefectului - Municipiul Bucuresti vor functiona in aceeasi cladire din strada Batistei, numarul 13, accesul putandu-se realiza pe intrarea din strada Nicolae Filipescu, incepand de joi, 17 noiembrie 2022, ora 09.00.

Toate celelalte coordonate ale Prefecturii Municipiului Bucuresti (numerele de telefon, adresele de e-mail, programul institutiei, program de lucru cu publicul si site-ul institutiei) raman neschimbate", potrivit anuntului Prefecturii Capitalei.

Comments