Valoarea brandului Samsung a depasit 50

Valoarea brandului Samsung a depasit 50 mld. dolari, in 2016

Samsung, cel mai mare producator mondial de smartphone-uri, cipuri de memorie si televizoare, a anuntat miercuri ca valoarea globala a brandului sau a depasit 50 de miliarde de dolari anul acesta, conform studiului realizat de firma de consultanta Interbrand, transmite Reuters.

In topul celor mai valoroase branduri din lume, in acest an Samsung se afla pe locul sapte, valoarea brandului sau inregistrand un avans de 14% comparativ cu anul trecut, ajungand la 51,8 miliarde de dolari.

In ultimii sapte ani, valoarea brandului Samsung s-a triplat, pe fondul rezultatelor financiare foarte bune si a perspectivelor de crestere, a anuntat vicepresedintele grupului sud-coreean, Kim Moon-soo.

Recent, clientii grupului sud-coreean au fost sfatuiti sa-si inchida si sa inapoieze noile smartphone-uri Galaxy Note 7, dupa ce bateriile au luat foc, atat in timpul incarcarii, cat si a folosirii obisnuite. Samsung a demarat un amplu proces de rechemare la service a smartphone-urilor Galaxy Note 7 pe plan global.

Totusi, analistii au estimat ca Samsung ar urma sa raporteze vineri o crestere usoara a profitului in trimestrul trei din 2016, pe fondul majorarii vanzarilor de cipuri de memorie si televizoare. Costurile legate de rechemarea la service a smartphone-urilor Galaxy Note 7 sunt evaluate de analisti la cinci miliarde de dolari anul acesta.

Profitul operational al grupului sud-coreean ar urma sa urce cu 0,7% in trimestrul trei din 2016 la 7.400 miliarde de woni (6,65 miliarde de dolari), previzioneaza analistii.

Un sondaj paneuropean arata faptul ca increderea consumatorilor in Samsung ramane ridicata. Studiul realizat pe un esantion de 5.000 de consumatori din Marea Britanie, Germania, Franta, Spania si Italia arata ca majoritatea acestora (61%) nu simte ca procesul de inlocuire a smartphone-ului Galaxy Note7 a schimbat perceptia fata de brandul Samsung, iar 15% au declarat ca au mai multa incredere in reputatia acestuia.

Comments