Cat costa o noapte de cazare la hotelul lui Gheorghe Hagi. Pretul unui sejur in 2024

Cat costa o noapte de cazare la hotelul lui Gheorghe Hagi. Pretul unui sejur in 2024

Cat costa o noapte de cazare la hotelul lui Gheorghe Hagi. Pretul unui sejur in 2024

Gica Hagi a preluat hotelul din Mamaia in 1999 si l-a numit dupa copiii sai. De atunci afacerea ii merge ca pe roate si tot mai multi turisti se ingramadesc sa se cazeze. Pretul pentru un sejur de trei nopti, in camera premium, doua persoane platesc chiar si 3.400 de lei.

Gica Hagi a dat lovitura cu hotelul din Mamaia

Gica Hagi, managerul Farului Constanta, detine un hotel de lux in statiunea Mamaia. Hotelul Iaki este una dintre cele mai prestigioase unitati de cazare din Constanta.

Sportivul a achizitionat hotelul Iaki in 1999, transformandu-l intr-una dintre cele mai importante locatii de pe litoralul romanesc. Numele hotelului este prescurtarea numelor celor doi copii ai sai, Ianis si Kira, adaugand o nota personala si speciala proprietatii.

Facilitati de lux la hotelul Iaki

Hotelul Iaki ofera peste 120 de camere, fiecare echipata cu aer conditionat, minibar si TV prin cablu. Oaspetii se pot bucura de un centru spa elegant, care include o piscina interioara, sauna, cada cu hidromasaj, zona de fitness, dus emotional si dus cu hidromasaj. De asemenea, hotelul dispune de o sala mare de conferinte, ideala pentru evenimente corporate.

Tariful pentru o noapte de cazare, cu mic dejun si pranz incluse, era de 1052 de lei anul trecut, ceea ce reflecta nivelul de confort si serviciile premium oferite.

Provocarile din perioada pandemiei

Pandemia a afectat considerabil hotelul Iaki. Conform Ziarului Financiar, in 2020, hotelul a inregistrat o scadere de 32%, cu venituri totale de 13,1 milioane lei, comparativ cu 19,5 milioane lei in 2019. In 2020, peste 23.000 de persoane s-au cazat la Iaki, fata de 24.500 in anul precedent.

Dragos Tudorache, directorul general al hotelului Iaki, a declarat ca pandemia a redus aproape la zero segmente importante de clienti, cum ar fi oaspetii straini, evenimentele corporate si private, si clientii locali abonati la servicii wellness.

Aceste segmente reprezentau aproximativ 40% din veniturile hotelului. Provocarea majora a fost sa inlocuiasca aceste categorii pierdute cu oaspeti individuali dornici sa calatoreasca in Romania, in contextul in care calatoriile internationale erau dificil de realizat.

Comments