Coronavirus: BBC, Euronews si CNN se aliaza pentru a promova mesaje de sanatate publica

Coronavirus: BBC, Euronews si CNN se aliaza pentru a promova mesaje de sanatate publica

BBC Global News, CNN International si Euronews vor oferi spatii publicitare in valoare de 50 de milioane de dolari (46 milioane euro) marilor organizatii si ministerelor nationale ale sanatatii care le doresc, pentru a difuza mesaje de informare asupra coronavirusului, potrivit AFP. "Campaniile de informare cuprinse in cadrul acestei initiative vor fi disponibile la televiziune si pe platformele digitale, cu posibilitatea de a realiza mesaje pentru a atinge audiente in regiuni specifice", precizeaza grupurile media intr-un comunicat comun publicat joi. Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) a fost prima care a acceptat oferta canalelor respective si va lansa o campanie referitoare la 7 masuri de prevenire a propagarii virusului. Ea va fi difuzata pe cele trei canale. Este prima oara cand aceste canale media, care afirma ca intrunesc peste 800 milioane de telespectatori, isi unesc eforturile. Ele si-au exprimat dorinta "sa incurajeze si alti editori de presa si platforme sa se angajeze in acelasi mod cu scopul de a ajuta la propagarea mesajelor la o scara cat mai mare". "Suntem mandri sa lansam aceasta initiativa cu confratii nostri de multa vreme BBC Global News si CNN International: impreuna, noi vrem sa ajutam autoritatile sanitare sa-si difuzeze mesajele vitale pe o scara cat mai larga si speram ca si alte media vor face la fel", a indicat Michael Peters, presedintele canalului paneuropean Euronews. Autoritatile sanitare publice interesate sunt invitate sa contacteze canalele prin email ([email protected], [email protected] si [email protected]). "Lucrand cu concurentii nostri, sper ca acest efort comun va avea un impact pozitiv si ca amprenta noastra globala ne va permite sa ajungem la cat mai multe persoane posibil", a comentat Rani Raad, presedintele CNN International comercial. "Redactia noastra s-a mobilizat pentru a acoperi aceasta criza mondiala, dar este corect sa facem ceea ce putem si pentru a ajuta autoritatile sanitare sa-si difuzeze mesajele cat mai larg posibil in lume", a apreciat la randul sau Jim Egan, CEO-ul BBC Global News. AGERPRES/(AS - autor: Lilia Traci, editor: Florin Stefan, editor online: Anda Badea) Sursa foto: BBC / Facebook

Comments