Efectele sistemului de invatamant online asupra elevilor: A fost ca o vacanta de vara. Copiii nu au...

,,Evolutia medie a competentelor in perioada inchiderii scolilor din primavara anului 2020 se caracterizeaza prin stagnare, cu tendinta de diminuare" a acestora, afirma Andreas Frey, care preda psihologia educatiei cu accent pe consiliere, diagnostic si evaluare la Universitatea Goethe si este, totodata, unul dintre autorii studiului. ,,Efectul este similar vacantelor de vara", reateaza Edupedu.ro.

Studiul, despre care au scris mai multe publicatii germane, releva o scadere mai pronuntata a competentelor educationale in randul copiilor si adolescentilor proveniti din familii vulnerabile din punct de vedere social.

,,Diviziunea intre saraci si bogati s-a adancit si mai mult in timpul primelor inchideri ale scolilor din cauza pandemiei", a mai spus Frey.

Autorul studiului sustine ca predarea online s-a imbunatatit in iarna anului 2020 si inceputul lui 2021 in unele situatii, asa ca unele concluzii despre aceste pierderi s-au schimbat si ele.

Cercetarea efectuata de Universitatea Goethe din orasul german Frankfurt a fost intocmita pe baza unor date colectate din intreaga lume referitoare la evolutia pregatirii elevilor in perioadele in care pandemia COVID-19 a impus inchiderea scolilor si trecerea la invatamantul in sistem exclusiv online.

Comments