Ferrari vrea sa rupa piata de masini electrice si sa detroneze Tesla. Compania anunta cu fala primul...

Noul vehicul, care va fi dezvaluit in trimestrul patru al anului urmator, va fi "unic in fiecare privinta", a spus joi Vigna intr-un interviu pentru Bloomberg Television. "Suntem pe calea cea buna", a adaugat Vigna.Ferrari construieste in prezent o noua uzina la Maranello, Italia, unde va asambla automobile hibride si supercaruri electrice, uzina care va fi inaugurata la mijlocul acestui an.Directorul general a precizat ca primul automobil electric Ferrari nu va copia zgomotul motoarelor cu combustie ci va reinterpreta sunetul pe care il face un motor electric. Cu toate acestea, clientii cu varsta de pana la 50 de ani, si chiar si unii mai in varsta, l-au contactat deja pe Vigna pentru a-si exprima interesul in a achizitiona primul automobil pe baterie produs de Ferrari. "Ei asteapta primul nostru automobil verde", a spus Vigna, citat de Agerpres.

Scandal dupa o piesa de teatru in Targu Jiu. Actorii s-au dezbracat pe scena si au facut gesturi sexuale explicite. Spectatorii, in soc

Referindu-se la avansul automobile electrice, Benedetto Vigna a apreciat ca asta ar trebui sa fie un semnal de alarma pentru Europa. "Pentru mine acesta este o chemare la actiune pentru Europa. Este o competitie frumoasa", a spus Benedetto Vigna.In prezent exista tensiuni sporite intre China si Europa pe masura ce se apropie termenul limita la care Uniunea Europeana va anunta rezultatul unei anchete asupra subventiilor publice de care au beneficiat constructorii chinezi de automobile electrice. Mai multi constructori au avertizat ca exista riscul ca masurile protectioniste sa se transforme intr-un razboi comercial costisitor.Separat, autoritatile de la Beijing au semnalat recent ca sunt gata sa introduca tarife vamale de pana la 25% pentru importurile de automobile cu motoare mari, ca raspuns la decizia Washington-ului de a majora tarifele vamale pentru importurile de automobile electrice chineze. Cea mai mare parte a automobilelor importate in China sunt vehicule de lux, iar Porsche, Audi si Range Rover se numara printre primele 10 marci.Cu toate acestea, Benedetto Vigna spune ca Ferrari are o expunere mai mica. "Piata din China nu este inca una matura, China nu este pentru Ferrari ceea ce este pentru alte marci de lux", a apreciat Benedetto Vigna.

Sex-spionajul Rusiei, dezvaluit de o ,,agenta de seductie" care a fugit din tara. Ce o invata Kremlinul sa faca pentru a obtine secrete de stat

Comments