Kaufland, tinta unor atacuri pe retelele sociale pentru ca sponsorizeaza un program de educatie sexu...

„Observaţi în acest clip jena firească a copiilor puşi în faţa acestei agresiuni. Observaţi cum organizatorii dezvăluie noii inamici ai copiilor, părinţii! Evitaţi cumpărăturile din lanţurile de hipermarketuri Kaufland dacă vă pasă de viitorul copiilor voştri. Eu deja nu mai sunt clientul lor!”, transmite un utilizator de pe reţeaua de socializare Facebook. 

Proiectul la care acesta face referire aparţine Asociaţiei Tineri pentru tineri, finanţat de Kaufland, program în care au fost implicaţi 4.800 de elevi de 13-14 ani. „Kauland trebuie să înţeleagă că a adus un imens prejudiciu societăţii româneşti în ansamblu, dar şi clienţilor care prin propriile cumpărături contribuie la distrugerea organizată morală şi sufletească a copiilor României”, se mai arată în mesaj. 

Reprezentanţii societăţii civile sunt oripilaţi de îndemnul de pe reţelele de socializare. „E înfricoşător că există astfel de oameni în secolul acesta şi că mai avem asemenea reacţii, în condiţiile în care România are cel mai mare număr de mame minore sub 15 ani. Suntem o societate care nu pricepe că adolescenţii au dreptul la viaţă sexuală şi la servicii de contracepţie pentru a se feri deboli şi sarcini nedorite, care există tocmai din lipsa acestei educaţii sexuale. Asociaţiile care fac astfel de proiecte au ajuns să se teamă de reacţiile medievale ale unor organizaţii neguvernamentale. Legat de îndemnul de a boicota lanţul de magazine, e o reacţie absolut puerilă”, a declarat Ana Măiţă, preşedintele Asociaţiei Mame pentru Mame. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

Comments