MARE ATENtIE – Cum puteti fi inselati in supermarketuri

MARE ATENtIE – Cum puteti fi inselati in supermarketuri

MARE ATENtIE De multe ori, vigilenta cumparatorilor este testata de angajatii din supermarketuri. Fie ca vor, fie ca nu, acestia din urma ii pot insela pe clienti.

Potrivit jurnalul.ro, exista mai multe metode prin care clientii pot fi pacaliti. Multe dintre probleme pot avea loc chiar la casa de marcat.

Iata cazurile in care ar trebui sa fiti foarte atenti:

  1. Vanzatoarea taxeaza doua sau mai multe bucati din acelasi produs, din greseala sau intentionat.

  2. Vanzatoarea introduce manual codul de bare al unui produs pe care dumneavoastra nu l-ati cumparat dar pe care ea doreste sa il scada din stoc sau sa il ia din magazin la plecare.
  3. Kilogramul ,,mai mic" la produsele ambalate de supermarket: se intampla la carne, branza, legume si fructe - caserola cu carne/branza vrac ambalata in vid in supermarket are trecuta pe eticheta o greutate diferita de cea reala - se bazeaza pe faptul ca un cumparator nu sta sa cantareasca un produs deja cantarit, care are gramajul trecut pe ambalaj.

  4. Portocalele stricate sunt extrase din pungile de 1 kg si nu sunt inlocuite cu unele proaspete - din dorinta de a nu ramane cu marfa nevanduta, angajatii care verifica raionul de fructe extrag fructele stricate si leaga la loc pungile sau plasele in care erau ambalate. La fel, se poate intampla si in cazul cartofilor ambalati in plase de 2,5 sau 5 kg. De aceea, e foarte important sa nu cumparam un produs daca observam ca ambalajul este deteriorat.
  5. Un pret la raft, alt pret la casa de marcat - se intampla in cazul multor produse ca pretul afisat sa nu se regaseasca si pe bonul de casa. Evident, de cele mai multe ori, pretul platit de cumparator este mai mare decat cel de la raft. Angajatii se ascund in spatele scuzei ca noile preturi nu au fost actualizate in programul informatic dar clientul are dreptul sa refuze acel produs daca se considera inselat.

  6. Promotii inselatoare - atentie mare la produsele aflate ,,la promotie". Pretul afisat la raft poate fi unul foarte tentant dar, cand ajungeti la casa, constatati ca produsul e mai scump. Conditiile promotiei sunt scrise de obicei cu litere foarte mici pe etichetele de la raft. Pretul mic e valabil doar daca ati cumparat doua sau mai multe produse de acelasi fel.
  7. Reduceri mincinoase - in multe cazuri, etichetele cu pretul taiat sunt facute special pentru efectul psihologic . Este posibil ca pretul mai mare sa nu fi fost niciodata practicat pentru produsul respectiv, e doar o metoda de a atrage clientii. Un client fidel al magazinului respectiv isi poate da seama cu usurinta daca magazinul este corect sau nu in perioada promotiilor.

  8. Balsamul de rufe ,,botezat" inainte sa ajunga la raft - feriti-va sa cumparati produse care nu au ambalajul sigilat. Daca va uitati cu atentie la aceste produse, veti observa ca nu toate sunt pline pana la acelasi nivel. Unii angajati din magazine desfac produsele si iau pentru acasa din fiecare sticla cate putin, daca nu exista sisteme de supraveghere in depozitele de marfa. Au fost si situatii in care cumparatorii au avut ghinionul sa cumpere produsul diluat cu apa, in completare pentru cantitatea furata.
  9. Carton la pret de tort - la unele cofetarii, daca nu sunteti atenti, platiti cartonul gros pe care este pus tortul la pret de 50-60 de lei kilogramul, cat kilogramul de tort. Din dorinta de a face profit, vanzatorii nu mai scad greutatea ambalajului atunci cand calculeaza pretul produsului.

    sursa INFO

The post MARE ATENtIE – Cum puteti fi inselati in supermarketuri appeared first on actualmm.ro.

Comments