Mark Zuckerberg isi pune angajatii sa-l usuce la subrat cu foehn-ul inaintea discursurilor

Mark Zuckerberg isi pune angajatii sa-l usuce la subrat cu foehn-ul inaintea discursurilor

Mark Zuckerberg isi pune angajatii sa-l usuce la subrat cu foehn-ul inaintea discursurilor


Intr-o carte despre seful Facebook a aparut o informatie care este comentata pe larg: Mark Zuckerberg si-ar pune angajatii sa-l usuce la subrat inaintea unui discurs, scrie Hotnews. Un purtator de cuvant a spus ca se indoieste de adevarul informatiei, dar pe internet multi au facut glume pe seama lui Zuck si a transpiratiei. Printre cei care l-au ironizat se afla si Jack Dorsey, seful Twitter.


Informatia va aparea intr-o carte ce va fi publicata
spre finalul acestei luni, Facebook: The Inside Story, este scrisa de Steven
Levy, editor la Wired.


Autorul cartii sustine ca inaintea unor discursuri
importante Zuckerberg isi pune angajatii de la departamentul de comunicare sa-l
usuce la subrat cu foehn-ul. New York Post scrie ca Zuckerberg este aproape
obsedat de imaginea sa publica si vrea sa para relaxat si sa ascunda orice urma
de nervozitate. A ramas celebru un interviu de acum zece ani in care Zuckerberg
a transpirat excesiv.


Un purtator de cuvant spune ca se indoieste ca
informatia ar fi reala si spune ca, daca ar fi adevarat, actiunea s-ar fi
produs la cererea echipei de comunicare si nu a lui Zuckerberg.


Ironizat de seful Twitter

Multi au glumit apoi online pe seama informatiei. Spre exemplu, Jack Dorsey, seful Twitter, a scris ca nu a cerut asa ceva de la echipa de comunicare, dar ca ar face acest serviciu pentru oricine din echipa i-ar cere-o.


Relatand subiectul, Washington Examiner scrie ca, daca
o astfel de cerinta a existat, ar putea fi ilegala, fiindca doar cineva cu
licenta de cosmetician poate face un astfel de serviciu. Altii au spus insa ca
nu este ilegal, ci exagerat.


Cum este prezentat Zuckerberg

In carte, Zuckerberg este prezentat ca fiind "o combinatie intre un geniu naiv si un industrias robotic fara scrupule", scrie Business Review unde Austin Carr a publicat o recenzie a cartii.


In aceeasi recenzie se scrie si despre numarul doi de la Facebook, Sheryl Sandberg, care este prezentata ca fiind obsedata de imaginea ei publica. Sandberg este prezentata ca fiind un micro-manager care se preface ca este emotionata in timpul interviurilor pentru a se alege cu intrebari mai usoare din partea jurnalistilor.


Un purtator de cuvant al Facebook a spus insa ca Sanberg nu se preface si ca emotiile sunt reale.


Comments