Notificare primita de clientii ING. Daca nu urmeaza instructiunile, risca sa aiba accesul la cont B...

Banca a anuntat ca ca este necesar sa revalideze datele personale, fie la oficiile bancii, fie direct in Home'Bank sau in aplicatia din Google Play/App Store, cu avertismentul ca, daca nu efectueaza operatiunea pana la 24 iulie, va fi blocat accesul la produse si servicii noi si ulterior, dupa 3 luni, va fi oprit si accesul la conturi.

"Pentru a evita blocarea accesului la produse si servicii noi, te rugam sa iti actualizezi/validezi datele pana la 24-Iulie-2024. Daca nu ai procedat la actualizarea/validarea datelor, incepand cu aceasta data, 24-Iulie-2024, vom demara procesul de blocare.

Mentionam ca masura de blocare efectiva a accesului la produsele si servicii noi va fi aplicata incepand cu data precizata mai sus, dar nu mai tarziu de 14 zile de la aceasta, si va fi mentinuta pana la momentul in care iti vei actualiza/valida datele. In plus, in situatia in care nu iti actualizezi/validezi datele in urmatoarele 3 luni, vom fi nevoiti sa iti blocam accesul la conturile tale.

Evita acest lucru prin actualizarea/validarea cat mai curand a datelor tale!", a transmis ING.

Comments