Palatul Administrativ din Panciu se redeschide dupa patru ani. Luni va fi prima zi de lucru a functi...

Vineri, 19 august 2016, Primăria Oraşului Panciu se va muta din sediul de pe strada Mihai Viteazu nr. 2 în Palatul Administrativ de pe strada Titu Maiorescu nr. 15. Din acest motiv, în cursul zilei de vineri, 19 august 2016, instituţia nu va avea program de relaţii cu publicul. Singurul birou care va funcţiona în această zi în sediul din strada Mihai Viteazu nr. 2 va fi cel de Taxe şi Impozite Locale.

„Începând de luni, 22 august 2016, vă aşteptăm în noul Palat Administrativ din str. Titu Maiorescu nr.15. Veţi păşi într-un sediu modern, demn de un oraş lider la accesarea fondurilor europene din judeţul Vrancea. După 5 ani, ne întoarcem mult mai motivaţi şi pregătiţi să vă oferim servicii pe măsura noilor condiţii în care ne vom desfăşura activitatea“, precizează primarul Iulian Nica.

Între anii 2011-2012, clădirea Palatului Administrativ a beneficiat de lucrări de reabilitare seismică, realizate cu fonduri nerambursabile, de la Banca Mondială. Ulterior, a fost implementat proiectul „Refacere şi modernizare sediu Primărie Oraş Panciu, judeţul Vrancea“, finanţat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală.  La parter au fost amenajate birourile corespunzătoare departamentelor din Primărie, iar la etajul I - birourile conducerii Primăriei şi cele în care îşi va desfăşura activitatea Consiliul Local.

Scările care asigură accesul către etaj au fost placate cu marmură. De asemenea, au fost înlocuite în întregime pardoselile, stoleria, instalaţiile sanitare, electrice şi termice. Nu în ultimul rând, curtea interioară a fost pavelată, au fost amenajate locuri de parcare şi spaţii verzi.

Comments