,,Plimba Ursul", jocul prin care copiii invata ca depasirea vitezei legale e costisitoare

,,Plimba Ursul", jocul prin care copiii invata ca depasirea vitezei legale e costisitoare

,,Plimba Ursul", jocul prin care copiii invata ca depasirea vitezei legale e costisitoare

Automobil Clubul Român lansează aplicaţia „Plimbă Ursul“, primul joc prin care copiii învaţă reguli de circulaţie şi sunt implicaţi activ în siguranţa rutieră – adică jocul le transmite că maşina merge cu viteză prea mare şi ar trebui să ceară încetinirea, respectarea limitei legale. Jocul este disponibil atât în Play Store pentru Android şi în App Store pentru iOS.

Acest joc a fost implementat de o agenţie de publicitate din România şi este un proiect al Automobil Clubul Român în colaborare cu FIA (Federation Internationale de l’Automobile) pentru programul „Junior Copilot 2016“. Ideea de la care a pornit este aceea că, de multe ori, copiii influenţează comportamentul părinţilor la volan, devenind veritabili copiloţi la drum lung. Totodată, ei învaţă „în mers“ că viteza excesivă nu este bună. Jocul devine astfel un important instrument de educaţie rutieră.

Jocul foloseşte hardware-ul telefonului pentru a detecta mişcarea pe care o transpune în mesajele audio. Când viteza legală este depăşită, copilul este anunţat în timp real de către personajul principal din joc – un urs, evident - şi este rugat să-l atenţioneze pe şofer pentru a încetini. Dacă şoferul nu reduce viteza în timp util, copilul pierde puncte în joc sau jocul chiar se termină. Din fericire, nu îşi pierde şi viaţa.

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Comments