Posta Romana face un pas spre viitor cu primii ,,angajati" roboti. Beneficii pentru clienti

Posta Romana face un pas spre viitor cu primii ,,angajati" roboti. Beneficii pentru clienti

Posta Romana face un pas spre viitor cu primii ,,angajati" roboti. Beneficii pentru clienti

Conform unui comunicat al companiei, clientii vor putea plati serviciile a peste 200 de furnizori, incluzand facturi de energie electrica, gaze, telefonie, internet, apa, rate la credite si diverse taxe si impozite, atat in Bucuresti, cat si in restul tarii.

,,Ne-am angajat sa transformam Posta Romana intr-o companie agila si orientata spre client. Terminalele de plata din oficiile postale din Bucuresti reduc semnificativ timpul de asteptare la ghiseu si marcheaza inca un pas in directia digitalizarii si modernizarii Companiei", a declarat Valentin Stefan, directorul general al Companiei Nationale ,,Posta Romana".

Cum se folosesc aparatele self-service

Utilizarea terminalelor self-service este foarte simpla: clientii trebuie doar sa scaneze codul de bare de pe factura si sa urmeze instructiunile afisate pe ecran. Meniul intuitiv este proiectat pentru a fi accesibil chiar si celor fara experienta in tehnologie. Reprezentantii companiei asigura ca personalul postal va fi disponibil pentru a oferi asistenta clientilor care au nevoie de ajutor.

Pe langa digitalizarea serviciilor, Posta Romana va continua sa ofere si optiuni traditionale de plata la ghiseele postale, inclusiv prin intermediul factorului postal, pentru a raspunde tuturor nevoilor si preferintelor clientilor.

Aceasta initiativa reprezinta un pas important spre modernizarea si eficientizarea serviciilor oferite de Posta Romana, consolidand pozitia companiei in era digitala si imbunatatind experienta clientilor sai.

Comments