Posta Romana, un dinozaur adormit de milioane de euro. Ce tine in viata compania si ce o sufoca pe i...

Pe la jumatatea verii, am comandat un colet dintr-o tara membra UE, care a fost livrat prin Posta Romana. De fapt, e impropriu spus livrat.

Un postas s-a deplasat la blocul in care locuiesc pentru a-mi lasa in cutia postala o mica hartiuta (aviz) in care eram informat ca am primit un colet. Trebuia sa ma prezint la oficiul postal de care apartin, incepand cu o anumita data si intr-un anumit interval orar, sa-l ridic personal, cu buletinul.

E o experienta total diferita de cele pe care le ai cu firmele private din domeniu, asa ca n-am putut sa nu ma intreb: de ce angajatul Postei nu mi-a adus si coletul (deloc voluminos si foarte usor) acasa, odata cu avizul? Sau, daca tot trebuia sa ridic coletul personal de la Posta, de ce nu am fost sunat sau notificat prin sms, sa ma prezint acolo? Angajatul Postei ar fi fost scutit, astfel, de un drum inutil. Sa nu mai vorbim de posibilitatea unei retele de easybox-uri, asa cum au marile companii private de curierat.

Cititi mai mult pe Panorama.

Comments