Transregio Chindia (Titu - Baldana - Targoviste - Sinaia), sanse uriase de a primi finantare si de a...

"Am analizat conţinutul Master Planului General de Transport al României aprobat pe 14 septembrie a.c. şi am constatat cu satisfacţie că eforturile depuse de-a lungul timpului pentru a conştientiza factorii de decizie din Mininisterul Transporturilor nu au fost în zadar. Se confirmă justeţea solicitării dâmboviţenilor prin faptul că aceste tronsoane au fost comasate într-un singur proiect de drum de tip transregio, intitulat Chindia A1 - Titu - Bâldana - Târgovişte – Sinaia, întrunind un punctaj maxim în categoria sa, respectiv 4.20, devansând astfel alte 22 de drumuri transregio, precum Piteşti - Rm. Valcea – Racoviţa, Brăila - Slobozia - Călăraşi – Chiciu, Constanţa - Vama Veche, Iaşi - Vaslui – Bacău, Braşov - Sighişoara - Tg, Mureş, Arad – Oradea sau Oradea - Satu Mare", precizează deputatul PSD, Ionuţ Săvoiu.

De precizat este faptul că alături de lărgirea la 4 benzi a tronsoanelor DN 7 Titu – Bâldana, DN71 Bâldana – Târgovişte, regăsim tronsonul nou A1 Titu cu profil cu 4 benzi şi modernizarea sectorului de drum Târgovişte – Sinaia, toate acestea având asigurată astfel finanţare în perioada 2014-2020. 

"Pe de altă parte sunt total dezamăgit că centurile ocolitoare ale Oraşului Găeşti şi Municipiului Târgovişte nu le regăsim în lista de variante ocolitoare, fiind incluse în proiectul de drum expres Găeşti - Târgovişte - Ploieşti - Buzău - Brăila cu orizont de realizare în perioada 2021 – 2023. Cred cu tarie că cele două variante ocolitoare merită decalate ca termen de realizare, chiar şi cu un profil restrâns la 2 benzi, aşa cum am solicitat prin ultima întrebare adresată în luna iunie a acestui an Ministrului Transporturilor", a mai precizat Săvoiu.

Comments