Un fost sportiv imobilizat in scaun cu rotile, refuzat la imbarcare de TAROM. Ce i-a raspuns compania?

Un fost sportiv imobilizat in scaun cu rotile, refuzat la imbarcare de TAROM. Ce i-a raspuns compania?

Un fost sportiv imobilizat in scaun cu rotile, refuzat la imbarcare de TAROM. Ce i-a raspuns compani...

Aevarul este ca de mult nu am mai simtit asta si nu cred ca imi doream sa-mi reaminteasca cineva despre, dar TAROM a reusit sa-mi arate ca in 2023 inca se mai fac DISCRIMINARI Aveam zbor spre Cluj cu (...) unde eram invitati ca speakeri la un eveniment. (...) Cu bilete cumparate, asistenta pentru persoane cu dizabilitati confirmata, m-am trezit ca mi s-a anulat biletul, fara sa fiu anuntat, pe motiv ca aeronava care zboara spre Cluj este un ATR si nu ia la bord persoane cu mobilitate redusa. Rezolvarea: - Va dam bilet la zborul de la ora 17- Practic zbori cand vor ei, nu cand ai tu nevoie. In 2023 TAROM scrie pe site ca este o companie moderna, dar foloseste aeronave doar pentru o anumita categorie de oameni.Sa nu mai spun ca o persoana cu dizabilitati nu poate selecta asistenta si tipul de dizabilitate direct de pe site.Trebuie sa suni in call centre sau sa mergi intr-o agentie a lor ca sa fii evaluat.Nu pot sa va spun ce simt acum si nici nu vreau sa va simtiti vreodata asa," a scris sportivul.

TAROM: Oferim asistenta tuturor persoanelor care au mobilitate redusa

Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane (TAROM) a transmis, joi, intr-un comunicat de presa, ca "ofera asistenta tuturor persoanelor care au mobilitate redusa ca urmare a unei dizabilitati temporare sau permanente, motorie, vizuala, auditiva sau mintala, ori din cauza varstei sau a unei boli, pe toata durata calatoriei, de la rezervarea sau cumpararea biletului pana la sosirea la destinatie".

"Pentru a derula aceste servicii, si a putea consilia adecvat pasagerii, compania are nevoie sa primeasca, cu minimum 48 de ore inainte de decolare, informatia referitoare la existenta unei cereri speciale. Solicitarea poate fi transmisa oricarei agentii TAROM, agentului de turism sau prin Call Center-ul TAROM (in functie de modalitatea de realizare a rezervarii).

Orice varianta de informare sau cerere trebuie comunicata companiei cu nu mai putin de 48 de ore inainte de ora de plecare. Aceasta procedura este disponibila vizibil din Home Page. Informatiile respective sunt strict necesare pentru ca obiectivul fiecarui zbor este acela de a oferi conditii de maxima siguranta tuturor calatorilor, conform reglementarilor internationale si nationale in materie de transport aerian", au transmis reprezentantii companiei.

Comments