Un restaurant din Bucuresti le cere clientilor sa-si tina copiii ,,tot timpul asezati la masa". Cum...


Intr-un afis postat la intrare, localul Sera Eden din Bucuresti le transmite clientilor ca trebuie sa-si tina copii ,,asezati la masa pe toata durata vizitei". Acest mesaj a starnit controverse in mediul online, amintind de dezbaterea provocata acum doi ani de localul J'ai Bistrot.


,,Pentru siguranta copiilor: Copiii trebuie sa ramana asezati la masa pe toata durata vizitei la restaurant. Alergarea intre mese si in zona restaurantului prezinta un risc de ranire, inclusiv deplasari, caderi si ciocniri cu mobilierul si alti clienti", scrie in anuntul restaurantului, care a devenit viral pe retelele de socializare.


Totodata, in anunt se face referire si la ,,respectul pentru personal" si ,,pentru alti oaspeti",& mentionand, totodata, ca micutii pot ,,perturba experienta culinara"& a altor clienti.&


Anuntul restaurantului a starnit controverse in mediul online, scrie Adevarul.ro.


,,Oamenii astia ar trebui sa mearga in Spania in restaurante si sa ia exemplul alora. Acolo copiii alearga pana si pe mese si toata lumea rade si se amuza fara sa comenteze absolut nimic", a comentat un utilizator pe Facebook. ,,Nu am copii dar mi se pare deplasata abordarea ,,copiii trebuie sa ramana asezati la masa pe toata durata vizitei". Mai trebuia sa spuna cu mainile la spate si sa nu vorbeasca neintrebati. Nu rezonez cu o astfel de abordare", a adaugat o alta persoana.&


,,E un regulament, nu doar o simpla recomandare"


Contactat de sursa citata pentru a explica afisul, managerul localului Sera Eden a afirmat ca este vorba despre ,,un regulament de ordine interioara si nu doar o simpla recomandare".


,,Sunt trei mari motive pentru care am impus acest regulament. In primul rand, pentru protectia si siguranta celor mici. Restaurantul nostru este foarte spatios, decorat cu multe plante, avem multa verdeata, este o adevarata gradina, ca un parc e la noi. Copiii sunt curiosi, atrasi, vor sa descopere, sa se joace. Este normal, firesc, sunt copii. Insa, daca pleaca de langa parinti, se pot pierde", a explicat acesta.


El spune ca prin aceste reguli se incearca de fapt prevenirea unor accidente. ,,Fiind un spatiu foarte aglomerat, colegii mei nu mai au atentie distributiva. Nu pot fi mereu atenti la mese, la clienti, la copii. Ei merg printre mese cu tavile cu mancare si bauturi pentru clienti si se pot intampla accidente. Pot intra copiii in colegii mei, pot darama tavile.. dar ganditi-va ce se poate intampla daca un copil se opareste cu mancare sau cu o bautura fierbinte. Sunt situatii pe care vrem sa le tinem sub control".


El a spus apoi ca ,,cine nu respecta regulamentul este invitat, politicos, sa paraseasca localul".


,,Evident, clientul respectiv poate veni din nou la noi, il asteptam si il primim cu bucurie data viitoare. Le ducem frumos nota, ne cerem scuze pentru inconvenient si ii asteptam alta data, cu sau fara copii, dar respectand aceste reguli", a continuat el.


In 9 iulie 2022, un mesaj similar publicat in social media de restaurantul J'ai Bistrot din Capitala (Calea Grivitei, nr. 55) a starnit reactii vehemente si o polemica ce a impartit in doua tabere opinia publica.


Comments