Campanie uriasa de promovare a firmelor lui Umbrarescu. Baronul asfaltului, tinut in brate si dupa t...

Autoritatile s-au grabit sa scoata firmele lui Dorinel Umbrarescu nevinovate in urma tragediei de la Calimanesti. Prefectul judetului Vrancea a declarat la cateva ore ca accidentul de la magistrala de gaze s-a produs in urma unei erori umane, insa nu a anuntat si cine e vinovat.

Si Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere a transmis intr-un comunicat de presa la cateva ore de la explozie ca lucrarile de la autostrada Moldovei s-au realizat conform proiectului tehnic, realizat de o alta companie. Mai mult, reprezentantii companiei de drumuri spun ca lucrarile au respectat toate avizele de la Transgaz.

Dorinel Umbrarescu, "regele asfaltului", a cerut rezilierea contractelor cu CNAIR, din cauza scumpirii materialelor

Ode inchinate constructorului din Bacau au fost ridicate si de conducerea Ministerului Transporturilor. Ministrul Grindeanu si seful Companiei de Drumuri au facut mai multe vizite in teren pe santierele unde lucreaza firmele lui Dorinel Umbrarescu si au anuntat ca termenele de finalizare a lucrarilor vor fi devansate in majoritatea cazurilor.

Ministrul Transporturilor nu rateaza nicio ocazie ca sa il laude pe regele asfaltului care are in lucru peste 400 de kilometri de autostrada. Grindeanu l-a laudat inclusiv pentru faptul ca pune oamenii sa lucreze si noaptea, asa cum s-a petrecut si in tragedia cumplita de la Calimanesti.

Explozia de pe Autostrada Moldovei: Constructorul UMB nu avea voie sa organizeze santier mai aproape de 20 de metri de conducta de gaze

,,Eu am tinut, si dl. premier a tinut, sa aiba o discutie si cu cel mai important constructor roman, inainte de sedinta cu conducerea ministerului, cu UMB, cu dl. Umbrarescu. Nu ca ar fi cel mai important constructor, in acest moment nu exista companie in Europa care sa aiba 450 km de autostrada sau drum expres in lucru, il face cel mai important din Europa. M-as fi bucurat sa avem mai multi constructori de acest tip.", a declarat Sorin Grindeanu.

In ultimii doi ani de zile, companiile din Bacau au semnat contracte de aproape 5 miliarde de euro cu Compania de Drumuri si Poduri. Fiecare contract a fost prezentat in spatiul public ca o mare victorie in fata strainilor care vin sa ia banii romanilor. Constructorul din Bacau era prezentat ca cel care va reusi sa sparga dealurile si muntii care nu au fost strapunsi in 33 de ani de la Revolutie.

Puterea celui mai mare constructor roman s-a vazut si in criza preturilor la materialele de constructii. Dorinel Umbrarescu a amenintat ca opreste toate lucrarile, daca guvernul nu va ajusta contractele in functie de costuri. In doar cateva zile, executivul a adoptat o ordonanta de urgenta pentru a satisface cerintele acestuia.

Cele trei firme detinute de Dorinel Umbrarescu construiesc 9 loturi din Autostrada Moldovei, doua loturi din autostrada Transilvania, autostrada Lugoj-Deva, dar si ultimul segment din drumul expres Craiova Pitesti.

Anca Alexandrescu are dovezi ZDROBITOARE. Cum s-a pus sef de santier directorul DRDP Iasi. Cum face Umbrarescu jocurile in CNAIR si Grindeanu nu misca in front? DOCUMENT

Comments