Massimo Dutti dezvaluie noul concept de magazin in locatia din Baneasa Shopping City

Massimo Dutti dezvaluie noul concept de magazin in locatia din Baneasa Shopping City

Massimo Dutti dezvaluie noul concept de magazin in locatia din Baneasa Shopping City


Brandul prezinta un exercitiu genial de rebranding odata cu lansarea noului concept global, dezvaluite in magazinul redeschis recent in Baneasa Shopping City.& &


Avand o suprafata totala de 608mp, din care 500mp reprezinta suprafata comerciala, brandul urmareste un upgrade remarcabil al imaginii, prin apropierea de standardele luxului contemporan si tacut, pastrandu-si in acelasi timp identitatea si modul in care este recunoscut si identificat.&


Noul concept al magazinului Massimo Dutti exprima evolutia naturala a brandului, reflectand nivelul sau de excelenta, punanand la dispozitia clientilor o adevarata experienta, oferind inspiratie prin intermediul elementelor prezente in noul design,& in care lumina, materialele naturale si arta joaca un rol fundamental.


Atmosfera cu totul deosebita se traduce printr-un concept de magazin mult mai rafinat, in care materiale si tehnici artizanale imbraca spatiul, mobilierul adaugand personalitate diferitelor zone, cu forme organice, culori neutre si naturale din materiale fine, creand o senzatie de puritate.


Intrarea principala in magazin se caracterizeaza prin viziunea si transparenta spatiului. Toate elementele magazinului, de la vitrina pana la interiorul magazinului, se afla intr-o armonie perfecta, oferind clientului o viziune completa si facilitand astfel accesul mai rapid la colectiile in editie limitata nou lansate.


Lumina este folosita intr-un mod mult mai creativ si indirect, cu iluminare pe cornise, unde se creeaza efecte naturale si subtile.&


In acest fel, Massimo Dutti se distanteaza de trendul global al modei si seteaza noi paradigme in identitatea corporate in cadrul lumii modei, optand pentru o linie estetica diferita si originala, transpusa printr-o grafica eleganta.


Prin noua sa imagine, brandul isi aliniaza intregul univers, in armonie, pentru a arata si relata propria poveste, ADN-ul sau atat de esential, descris prin cel mai avansat concept de magazin eco-eficient al Grupului Inditex. Noul magazin are si o serie de elemente inovatoare care aduc impreuna moda si tehnologia, ca raspuns la preocuparea brandului de a oferi in permanenta clientilor sai noi experiente de cumparaturi.


MAGAZIN ECO-EFICIENT&


Noul magazin este in concordanta cu abordarea avansata a Grupului Inditex in ceea ce priveste eco-eficienta, consumul de energie electrica fiind redus cu aproximativ 30%, iar consumul de apa cu 40%, in comparatie cu magazinele conventionale. Masurile de ecoeficienta implementate includ un sistem de iluminat al magazinului care optimizeaza luminaria mobilierului si utilizarea exclusiva a becurilor LED. Acelasi sistem permite, de asemenea, iluminarea partiala a spatiilor magazinelor, in functie de ora din zi si de sarcinile care trebuie efectuate, pe langa activarea automata atunci cand este detectata miscare in zonele personalului.&


SERVICII EXCLUSIVE&


Noul magazin isi surprinde clientii cu servicii exclusive care vor face din sesiunea lor la cumparaturi o experienta unica, in care consultantii de vanzari isi intampina clientii si ii ajuta la selectarea celor mai potrivite piese si accesorii.


TEHNOLOGIE


Rezervare in magazin: Clientii Massimo Dutti au optiunea de a rezerva articole si a le ridica de la magazinul ales in 24 de ore, prin aplicatia dedicata a brandului.&


Toti consilierii sunt echipati cu dispozitive mobile astfel incat, in cazul in care articolele dorite de clienti nu sunt disponibile in stocul magazinului, clientul sa le poata comanda pe loc online si sa primeasca comanda intr-un timp redus, la magazin sau la adresa de livrare preferata.


Despre MASSIMO DUTTI


Massimo Dutti a fost fondat in 1985, in Spania, initial ca brand de moda dedicat barbatilor. A lansat prima sa colectie de imbracaminte pentru femei in 1995, oferind o varietate de stiluri si prezentand de la piese casual pana la haine sofisticate si atemporale. In prezent, Massimo Dutti are o retea de aproximativ 600 de magazine, in 72 de piete din Europa, America si Asia.


Brandul apartine grupului Inditex, unul dintre cei mai mari distribuitori de moda din lume, cu peste 7.000 de magazine in 92 de piete de pe cele cinci continente. In afara de Massimo Dutti, Inditex detine alte sapte marci de moda: Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho si Zara Home.


Comments