Mesajul inedit cu care sunt intampinatii clientii unui restaurant din Eforie Nord: "Sunt mai greu de...

Patronul unui restaurant din statiunea Eforie Nord si-a surprins clientii cu un mesaj inedit, care a devenit ulterior subiectul unei postari in spatiul online ce a adunat zeci de comentarii, relateaza Ziare.com.

Astfel, confruntandu-se cu lipsa de personal, patronul respectiv a afisat un mesaj prin care isi roaga clientii sa se poarte cat mai frumos cu angajatii sai: ,,Stimati clienti! Va rugam, sa va purtati frumos cu angajatii nostri, sunt mai greu de gasit decat clientii".

Mesajul a devenit viral si pe retelele sociale, unde a adunat o sumedenie de pareri.

,,Toti angajatorii se vaita ca au nevoie de angajati si cand ii au nu ii pretuiesc si ii trateaza foarte prost", a fost comentariul lasat de un internaut.

,,Patronii sunt de vina, nu clientii. Isi trateaza angajatii cu zero respect si apoi se mira cand acestia pleaca. Vor ca toata lumea sa munceasca mult pe cat mai putini bani", a replicat un altul.

,,Are dreptate, unii clienti cand merg la restaurant se cred regi si ii vad pe angajati ca pe sclavii lor. Multi nu au deloc maniere si dau dovada de un comportament oribil", a fost de parere un alt internaut.

,,Asa e. Comportamentul unora cand merg la restaurant lasa mult de dorit. Dau dovada de zero respect si fata de angajati si fata de cei din jurul lor", a mai spus un altul.

Comments