Tu stii ce sa faci in cazul unei daune? Groupama te invata!

Tu stii ce sa faci in cazul unei daune? Groupama te invata!

Tu stii ce sa faci in cazul unei daune? Groupama te invata!


Accidentele auto sunt inevitabile, oricat de atenti am fi. Un zgomot ciudat, o mica tamponare sau, in cel mai rau caz, un accident mai grav si brusc te vezi in fata unei situatii complicate. De cele mai multe ori, prima intrebare care iti vine in minte este: "Ce fac acum?". Aici intervine Groupama, care te ajuta sa iti rezolvi problemele simplu, cu pasi clari si usor de urmat.&


De unde incepi? Notificarea daunei


Primul pas in procesul de gestionare a unei daune este notificarea acesteia. Daca ai o polita CASCO, trebuie sa raportezi avaria in termen de doua zile lucratoare, iar in caz de furt, in maximum 24 de ore. Groupama iti pune la dispozitie doua modalitati simple de notificare: online, accesand site-ul lor aici, sau telefonic, apeland centrul de servicii Alo Groupama la 0374.110.110.


Documentele necesare pentru dosarul de dauna


Pentru a deschide dosarul de dauna CASCO, trebuie sa ai la indemana cateva documente importante, precum buletinul tau sau al delegatului, permisul de conducere, certificatul de inmatriculare al autovehiculului (talonul), polita CASCO si, daca e cazul, imputernicirea de la firma de leasing. Toate acestea ajuta la procesarea dosarului cat mai rapid si fara complicatii.


Constatarea daunelor - optiuni adaptate nevoilor tale


Groupama iti pune la dispozitie trei metode de constatare a daunei, astfel incat sa alegi varianta care ti se potriveste cel mai bine:


Constatare clasica - Te programezi la unul dintre centrele de constatare, iar daca vehiculul este nedeplasabil, poti solicita asistenta rutiera.
Video constatare - Daca ai un smartphone si o conexiune buna la internet, poti face constatarea prin intermediul unei aplicatii de transmitere video, economisind astfel timp.
Autoconstatarea - O solutie simpla care iti permite sa trimiti fotografii ale daunei si sa discuti cu un inspector. Aceasta iti ofera posibilitatea sa faci reparatia inclusiv in regie proprie, la fel de simplu.

De ce sa alegi un service partener Groupama?


Groupama colaboreaza cu o retea extinsa de service-uri partenere, iar beneficiile nu sunt deloc de neglijat. Pe langa rapiditatea procesului de reparatie si calitatea garantata a pieselor utilizate, vei avea parte si de transparenta totala in privinta costurilor, a informatiilor legate de dosarul tau de dauna, prin notificari de status in timp real. Totodata, acceptul de plata se face electronic, ceea ce reduce semnificativ timpul de asteptare.


Pasii simpli pentru a-ti ridica masina reparata


Dupa constatarea daunei, vei primi toate informatiile necesare pentru a te programa la service-ul ales. In functie de reparatia necesara, service-ul transmite catre Groupama cererea de accept de plata, iar tu vei fi informat in permanenta cu privire la statusul dosarului tau. Dupa finalizarea reparatiei, te poti intoarce la service pentru a ridica masina, semnand documentele finale de reparatie.


Simplu, rapid, eficient


Indiferent daca esti implicat intr-un accident minor sau major, Groupama te ajuta sa navighezi fara probleme procesul complicat al daunelor auto. De la notificarea simpla si rapida a daunei, la constatare, si pana la reparatiile de calitate in service-urile partenere, experienta ta este facuta cat mai usoara.&


Tot ce ramane de facut este ca fiecare sofer sa fie bine informat, sa stie exact ce are de facut in caz de dauna, si sa se bucure de un proces cat mai simplu si eficient. In fond, atunci cand lucrurile sunt clare si bine organizate, totul devine mai usor!


Comments